Huisstijl: logo’s en visitekaartjes

Logo Cats – training en sportadvies

Voor sportinstructeur Marco Cats maakte ik dit sportieve logo. Zijn doelgroep bestaat uit organisaties in de kinderopvang, onderwijs en gemeenten. Ik wilde met het logo direct een associatie met school en training oproepen. Voor de bedrijfsnaam ‘Cats’ heb ik daarom

/ No comments

Visitekaartje Jennifer Hoeve

  Productdetails: gerild, fullcolour bedrukt Materiaal: 250g chromolux parelmoer, buitenkant parelmoerwit, binnenkant: wit, mat dwars formaat (8,6 x 5,5 cm), vouw aan de smalle kant

/ No comments

Logo drummer Arjen Knaap

Het logo-ontwerp van drummer Arjen Knaap is gemaakt in en lettertype dat veel lijkt op zijn eigen handschrift. De kleuren komen terug op zijn website en visitekaartje. De letter A is een gestileerde snaredrum met twee drumstokken.  

/ No comments

Visitekaartje Arjen Knaap

Visitekaartjes met  eenzijdige reliëflak glanzend Staand formaat (5,5 x 8,5 cm) 300g druk mat  

/ No comments

Restyling logo Sounds And So

Binnenkort krijgt het bedrijf  Sounds And So van audioconsultant Martin During een nieuwe website. Een mooie aanleiding om het verouderde logo te restylen. Bij de restyling van het logo is de ‘S’ in een cirkel is het uitgangspunt gebleven, maar het

/ No comments

Bandlogo In Between Colours

Jong Zaans bandtalent In Between Colours timmert hard aan de weg: meer optreden en merchandise. De eerste stap naar merchandise is natuurlijk een bandlogo. De vijf jonge honden hebben een vrolijke, swingende sound waarin zij indierock met funk combineren.  Het

/ No comments

Visitekaartje DE FLUX

Drie contactpersonen op één visitekaartje. Het is weer eens wat anders én een stuk goedkoper. Dat is wel nodig met alle bezuinigingen op de Zaanse cultuur.

/ No comments

Visitekaartje The Hangovers

Uit een stuk of 5 ontwerpen koos deze Zaanse band voor dit visitekaartje.

/ No comments

Visitekaartje Rabbit Habit

Rabbit Habit heeft een nieuw logo en onlangs zijn ze een Facebook-pagina gestart. Hier moest extra aandacht voor komen. In de stijl van het logo maakt ik het welbekende Facebook-duimpje. Het nieuwe visitekaartje is in grote oplage besteld, zodat het

/ No comments

Visitekaartje New Hair Experience

Deze visitekaartjes zijn geheel in de nieuwe huisstijl van New Hair Experience gemaakt. De kaartjes zelf zijn mat, maar de foto heeft een uv-laklaag gekregen. Hierdoor valt het kaartje op en krijgt het een luxe uitstraling.

/ No comments

Logo ReSpawn

Een creative broedplaats voor jongeren, dat is ReSpawn.       Ontstaan uit een samenwerkingverband tussen De Kade productiehuis en Fluxus Centrum voor de Kunsten. ReSpawn is gebaseerd op drie kernwaarden: Jongeren, Creatief en Talent. Deze waarden komen tot uiting in de gebruikte symbolen: radiogolven:

/ No comments

Greenfreaqs

Deze bijzondere band is ontstaan uit nachtelijke jamsessies in hun eigen Studio Groen. Geen enkel instrument ontkomt aan vervorming door de vele freaky effecten die deze band gebruikt. Vernieuwend en experimenteel zijn ze zeker te noemen. Desondanks zetten zij keer

/ No comments

Caroline Serton

Caroline werkt met de natuur als inspiratiebron. Dit zie je terug in dit visitekaartje; het is gedrukt op natuurkarton. Als basis is een detail van een van haar werken gebruikt.

/ No comments

visitekaartje Molenaar

Het bestaande logo heeft een opfrisbeurt gekregen, waarbij de bedrijfskleur is behouden voor de herkenbaarheid van het bedrijf.

/ No comments